26 Eylül 2010 Pazar

ohhhhhhhhhhhh be artık başlıyorum... hazır mısınız:)



iğne oyası, sarı, parmak arası terlikkkk

Tek benzeri öteki eşi:))
Bu slogan tanıdık gelebilir ama yaptığım terlik içinde geçerli...
Bunu kullandım ama farklı renklerde alabileceğim terlikleri siparişlerinize göre yapabilirim.
Yapınca resmini mail olarak görebilirsiniz.
( 60,00 TL )


 Rengarek Şapka



Renkli ve farklı küçük bir şapka....
Elimde 1 adet mevcut ve 25,00 TL



Dantelli Dore Toka




Dore taban üstene siyah danteli çiçek toka,
1 adet var ve fiyatı 25,00 TL


Sarı & Turuncu
Tel tacın üstünü kurdela ile ördüm,
sarı ve turuncu kumaşlarla süsledim
ve birkaç parlak taşlı taç :)
1 adet mevcut, fiyatı 10,00 TL

&

Rangarek Keçe Taç
Elimde mevcut olan sadece bu ama istediğiniz renkler elimde varsa
farklı şekilde uygulaya bilirim.
Fiyatı 10,00 TL
SATILDI

 Arkadaşımın aldığı tacıda paylaşmak istiyorum..
CEREN:)
O bu renklerle istedi... Taktığını görmek güzel :)

&

Tüllü ve Beyaz
Takıldığında çok güzel duruyor ama öyle bir fotografı henüz yok olduğu zaman paylaşıcam..
Şimdilik elimde bir tane var ama devamını yapabilirim.
Fiyatı 20,00 TL
SATILDI

&

Piramit Keçe Taç
Renkli Keçe Taç
Şimdilik 1 Adet Devamını Yapabilirim.
Fiyatı 10,00 TL

&

Kokoş Şapka
Benim Favorilerimden

Siyap Kadife Üstüne Yeşil Tüy
Tüllü, siyah tohumlu ve yeşil şeker düğmeler...
Fiyatı 25,00 TL

&

Sarı & Siyah


1 Adet mevcuttur:)
Fiyatı 20,00 TL



KIRMIZI



1 Adet mevcut
Fiyatı 25,00

&

Renkli Küçük Şapka
Kurdelalarla Süslü Şafka
Fiyatı 25,00 TL

&

Beyaz Çiçekli Taç
Fiyatı 10,00 TL

&

Pembe Çiçekli Taç
Fiyatı 10,00 TL

&

Favari Küpelerimden
Püsküllü
Fiyatı 15,00 TL
SATILDI

&

Nar çiçeği küpe
Fiyatı 10,00 TL

&

Favorilerden
Fiyatı 15,00 TL

&

İğne Oyası Kolye
Sarı örülmüş kumaş üstüne..
Fiyatı 25,00 Tl
SATILDI

&

Sarı Yazadan Dolamalı Kolye
Fiyatı 10,00 TL

&

Yeşil yazmadan örülmüş
iğne oyalı dolamalı kolye
Fiyatı 15,00 TL



3 Günümü verdiğim şapkam :)
Üzgünüm ki bu satılık değil
Örnek olsun diye koydum
İseyenlere özel dizayn ediyorum...

Fiyatı 75,00 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder