11 Kasım 2010 Perşembe

AYAKKABI AŞKI!

Aşk, hayata karşı işlenilen en doğru suç ortaklığıdır, Aşk hayatın
tekdüzeliğine, bütün sıradanlığına en soylu başkaldırıştır. Ondan korkup kaçmak hiç kimseye yakışmaz. Ve elbette Aşkı suçlamak, yargılamak, karalamak inkar etmek de asla yakışık olmaz...
Bu yüzden açık açık söylüyorum önce DENİZe sonra Ayakkabılara sonra  . . . . .  devam eden uzun bir AŞK listem var......


                                                      Bu fotografı nerden buldum bilmyorum ama
                                                                     çılgınlığını çok sevdim...

Favori ayakkabılarım...
Kendime mutlu etmek istediğim bir anda, tabi maddi açıdan da mutlu olduğum an, paraya kıyıp yapacaklarım arasında....
Satın Almak isteyenler için
satış yeri.








Sonra yeni tanıştığım bir marka önceden nasıl olurda gözden kaçırmışım bilmiyorum........
NR.39
















ama trendyol ve markafonide zaman zaman satışta görebililirsiniz.
Ben hep kaçıyorum umarım siz yakalarsınız.....

&
Ve ve ve hala alamadığım yağmur çizmeleri







çok güzeller.....
hepsini istiyorum yaaaaa......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder