6 Haziran 2011 Pazartesi

GÖKSU KARACA ' yı tanıyor musunuz?

Ben yeni tanıdım ve çoook beğendim.. Çok eğlenceli çizimleri olan biri ve her çizimde farklı bir tebessümle bakıyorsunuz…. Göksu Karaca ’nın bloğuna göz atmak için tıklayın

Göksu’ dan bloğum ve hazırlanan sayfam için bir logo istedim sabırsızlıkla beklediğimi de bilmenizi istiyorum…

Onun iznini alarak birkaç çizimlerini sizinle paylaşıyorum…

Göksu’ ya sevgiler….
Başarılar…..
 Çizimlerine cumartesi günün mutluluğunu, herkesin iple çektiği bütün hafta hayal ettiği cumartasiyi çizen,
Sonra Pazartesi sendromunu, tarifini herkesin farklı yaptığı ama aynı kapıya çıktığı, eziyet günü şu şekilde yorumlayan... 
 Beni çikolata yağmurlarında yıkasınlar diyen çocuk ruhru bir çizer...
Sonuç olarak Göksu Karaca ' yla tanışın.....  Eğlenceli bulacaksınız.

3 yorum:

  1. enee! ne çok mutlu oldum şimdi ben^^ ♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. aynı zamanda devrik cümle ustasıyım da:)

    YanıtlaSil
  3. :)) ne mutlu bana. "*"

    çizimimi gördüm çok mutluyorum sabırsızlıkla son halini bekliyorum.... ***

    YanıtlaSil