10 Şubat 2012 Cuma

SEVGİLİLER GÜNÜNE ÖZEL KALPLİ TIRNAKLAR

YAPIŞTIRMASINI BULABİLİRSİNİZ BELKİ
AMA
BULAMAYANLAR İÇİN NASIL YAPABİLİRSİNİZ ANLATIYORUM
GÜNÜN ANLAMINA UYSUN DİYE KIRMIZI OJE VE PARLAKLIK İÇİN PARLATICI
KALIN BANT
VE KESMENİZE YARDIMCI OLACAK KÜÇÜK BİR MAKAS
ÖNCE KÜÇÜK BİR PARÇA KESİYORSUNUZ
SONRA ONUN YAPIŞKAN TARAFI İÇE GELECEK ŞEKİLDE
İKİYE KATLIYORSUNUZ
SONRA KESEREK BU ŞEKİLİ VERİYORSUNUZ
SONRA KATLADIĞINIZ BANTI AÇIYORSUNUZ
TIRNAĞINIZA İYİ YAPIŞTIRIN ÇÜNKÜ SIZIYOR YANLARDAN

İÇİNİ BEN KIRMIZIYA BOYADIM
AMA RENK RENKTE ÇOOK GÜZEL OLUR

ÇOK KURUMASINA İZİN VERMEDEN BANTLARI TIRNAĞINIZDAN ÇIKARTIN

SONUÇ
BENİMDE İLK DENEMEM AMA BEĞENDİM
KALPLER DAHA KÜÇÜK YAPILSA DAHA GÜZEL OLABİLİR

KALPLİ TIRNAKLARRRR
YAPMAK İSTEYENLERE
SEVGİLERRRRRR


2 yorum:

  1. Harika bir fikir, denedim yapamadım o ayrı :)

    YanıtlaSil
  2. Tekrar dene yaparsın çok kolay.. Hoş bende sağ elime yapamıyorum o ayrı ama... (makasın küçüklüğü çok önemli)
    sevgile by

    YanıtlaSil