6 Şubat 2012 Pazartesi

DOĞUM ÇANTASI İÇİN GEREKENLER.....

Her ne kadar her seferinde yazsam çizsemdeee yine eksiklerim vardı... Doğum yapacaklara fikir olsun diye tecrübelerime dayanarak yazıyorum :))
ANNE ÇANTASI
1- Nevresim takımı
2- Havlu
3- 3 Takım Gecelik ( Kanamanız oluyor heran batması durumunda fazladan götürmeniz sizin için iyi olacak.)
4- Çorap (Özellikle benim gibi kışın doğum yapanlar ve çok üşüyenler unutmasın narkozun etkisiyle biraz üşüme oluyor.)
5- Tarak & Toka
6- Makyaj Malzemesi koymayı da unutmayın ( Ben kendimi çokk çirkin hissetmiştim, ne kadar rimelle allık sürsemde ;)
7- Fotograf Makinası ( Doğumda profesyonel çekim çok istiyordum ama normal doğum düşünenler için iyi hazırlık yapın heran herşey olabiliyor.)
8- Hastaneden çıktıktan sonra giyeceğiniz kıyafetinizide unutmayın

sonra

9- Fincan
10- Çatal & Kaşık & Bıçak
11-Çay & Kahve ( Genelde yanınızdaki refakatçiler için olsada olsun kendiniz için meyve çaylarından koyabilirsiniz ben papatyıyı çok içtim sanırım lohusalıktaki gerlinlik için bana iyi geldiğini düşünüyorum.)
12- Kayısı Suyu ( Kabız olmayım diye hastane bana her öğün getirmişti)
13- Kendinize özel ıslak mendil.
14- Göğsünüz yara olursa hametan adında bir krem var kullanabilirsiniz..
( Göğüs ucu yarası inanın çoooook çooook acı veriyor. Bebeğiniz ilk 2 gün çok güçlü ememeyebilir o zaman pek anlamazsınız ama sonraki günler felakettttt... Benimki 1 hafta sürdü ve canımm gitti. Hemetan (kurumuş, çatlamış, yarılmış derinin bakımı ve korunması, pişiğe, güneş yanığına, çizik, kesik gibi yüzeysel deri yaraları, emziren annelerde meme başı çatlaklarının bakımı ve korunması için yararlı bir krem) kullandım. Emzirmeden hemen sonra sürdüm ve emmeden hemen önce sodalı suyla, sezeryan olduğum için yerimden çok sık kalkamadım sonraki günlerde sabunla göğsümü yıkadım öyle emzirdim... Göğsünüzden arındığını hissettiğiniz an emzirmeyi unutmayın..)
15- Toz soda
16- Hasta bezi önceden alırsanız bende olduğu gibi belki işinize yarayabilir
17- Yatak koruyucu
18- Emzirme südyeni ( ben hiç rahat edemedim düz penyeleri tercih ediyorum)
19- Göğüs pedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder