6 Şubat 2012 Pazartesi

YENİ DOĞAN BEBEK İÇİN GEREKENLER

Yazacaklarım hem hastane hemde hastane sonra için bir liste
1- Bebeğinizi doğumdan sonra kolay temizleye bilecekleri yumuşak pamuklu bir bez
2- Havlu
3- Battaniye (birden fazla koyun çünkü yattığı beşiğin içine yumuşak olsun diyede serebilirsiniz.)
4- Zıbın ( birsürü :)
5- Hastane çıkışı diye satılıyor, bebeğiniz için gerekli herşey var içinde. Bu büyük takımdan 2 tane almanız yeterli.  (battaniyesi, 2 alt üst takımı, mendili, patiği, eldiveni, önlüğü, beresi.) kıyafetlerden 6-7 takım olması yeterli, ama hastaneye kalacağınız güne göre götürmenizi tavsiye ederim. Biz sarılık tedavisi için 3 gün daha hastanede  kaldığımız için yıkama durumumuz olmadığı için biraz çok götürmemiz gerekti sonradan.
6- Islak mendil (Johnson's Baby Parfümsüz Ekstra Sensitive Islak Mendili kullanıyorum yeni doğan bebekler için ideal)
7- Bebeğiniz normal kiloda doğacanı düşünyorsanız en küçüğünden bebek bezi
8- En küçüğünden bir biberon sütünüz hemen gelmediği durumda hastane bebeğiniz için mama hazırlıyor aç kalmasın diye
9- Yine en küçüğünden emzik almanızda yarar var(0+ yazmasına dikkat edin) tabi bebeğinize alıştırmak isteyip istememek size kalmış, bazı bebekler almasada benim bebeğim aldı. İnanın kurtarıcı, susturucu :))) hem çok tatlı oluyor emerken birde erkek bebekse tek aksesuarı diyebilirizb
10- Silikon Kaşık ( Vitaminleri vermek için)
11- Şampuan
12- Sabun
13- Pişi Kremi
14- Ben Pudra da aldım ama hala hiç kullanmadım (bunu almasanızda olur demek için yazıyorum:)
15- Bebe yağı ( Biz sarılık için ışık tedavisi gördüğümüz için bebeğimin cildi çok kurumuştu ve hemen kullandık)
16-Eve geldiğinizde yıkamanız için bebek küveti üzerinin filesini almayı sakın unutmayın ben onun sayesinde tek başıma bile yıkayabiliyorum tabi 1 ay sonra :)
17- Yıkamakk için küçük sünger

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder