4 Mart 2012 Pazar

Ve Cemre Düşer....Havalar Isınır.... Emine Huzura Erer...

Sonunda havalar ısınmaya başladı çok şükür, artık dışarıdan eve girmediğimiz günler gelsin istiyorum.... Bana bu kışşş, yağmur yetti her sene olduğu gibi....
Güne güzel bir kahvaltı lezzetinden sonra, Dalyan'da Türk Kahvesi ve Kordon Turu izledi. Güzelllll, sıcakkkkkkkkkkkkkkk, güneşliii günün fotografları ve geçen hafta Fethiye'den aldığım KEÇE BAYKUŞ ÇANTAM, Kazak örmek için başlanan ama vazgeçilen sonra sökmeye üşenilen yeşil parça örgünün son hali, ÖRGÜ ÇATAL İĞNELİ SAÇ BANDII, sonra KEDİ KOLYEM, sonra DONDURMA KOLYEM, sonra ŞAHMERAN BİLEKLİĞİM ve KÜPELİRM.





KEDİ KOLYEM BİR ANAHTARLIKTI ;)
AMA ARTIK DEĞİL.


ASLINDA DÜN SÜRMÜŞTÜM AMA BUGÜNÜN KIYAFETLERİNE UYAN MAVİ & YEŞİL
OJELERİM
RUH EŞİM :)
SEVGİ PITIRCIĞIM;)
AŞK BÖCEĞİM :)))
:)

OĞLUM OĞUMMMM OĞLUMMMMMMMM 
AŞK


HER TAKTIĞIMDA, ZEYBEK'TEN YEMEDEN KAÇIRDIĞIM DONDURMA KOLYEM BANA MUTLULUK VERİYOR:)



&
Ve iki kardeşken kısa sürede kocaman bir aile olmuşumuzun tatlı bir kalabalık hali. Aslında bu fotografa bakınca çokta kalabalık gelmiyor ama toplamda 7 kişi olduğumuzu hesaplayınca şaka gibi hissediyorum herşeyi... Ablamın anne oluşuna anca anca alışırken kendimi anne olurak görmek başka bişey.
EMİNE & DENİZ & DENİZ DEHA
GÜVEN
ASLI & ATALAY & ZEYBEK ATA & ASİL MİRA
TURGUT



BENCE ÇOK BAŞARILI BİR ÇANTA OLMUŞ,  
Fethiyede favorim olan 2 aksesuar dükkanından zaman zaman uğrayıp bişeyler alıyorum ki bu benim ordan aldığım 2. keçe çantam.




ve eve dönüşten son karaler...  Arkadmdaki *DD*nin manzarası, pahabiçilemez.
Annesinin tüylü bamyası...
SEVGİLER
EKG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder