26 Mayıs 2012 Cumartesi

FRANKFURT'A GEZMEYE DEVAM, 3. GÜN











Sonra biz buraya geldik:)
Manzaraya nazır bir kadeh kırmızı şarap içtik.
Ben burayı çok sevdim tatlı bir kasaba
Bizim buradaki yerleri anımsattı.
Dalyan & Fethiye . . . . .

Kadehimi çirkin ödek yavrusuna kaldırıyorum.

Annesi & Oğluşu



Ve ben ben ben bir çok ben

Oğlum bana bakar mısın? Oğlum? Annecim bakar mısın ?
Bu fotoya benzer 10 tane var ve hiçbirinde bana bakmadı serseri.
sonra mı?
sonrası.....
İşte bu :)

Bazen insanın nutku tutulor çünkü geldiğimden beri birçok şeyi neden almadım acaba diye düşünüyorum. Onlardan biri bu biblolar...
Başka mı, başka da şu çook orjinal bir aksesuar mağazası ev eşyalarıyla alakalı genellikle.
Sanrım o ara çok fırsat olmadı birdaha denk gelirim diye düşündüm aynı markaya ama olmadı gelmedim.
Şimdi arıyorum bakıyorum ki Türkiyede yokk çok moralim bozuk:(
Onunda fotosu sanırım 4.günde


Dondurmadan Ruj yaptım:)



Bu günde bitti:)
Stilbe
Stilbee
Stilbeeeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder