2 Haziran 2012 Cumartesi

SARI DENİLİNCE AKLA GELEN HER ŞEY.

                                                                            Ve Sarı Telefon.
                                                                          Vintage bir tasarım
Benim evimde mutfakta kullandığım sarı perdem ve halımın sarı çiçekleri dışında çok bir sarı yok
Ama severek ve beğenerek sıkılmadığım ayrıntılardan.
Yeni evlenenler ve eşyalarını değiştirecek olanlara tavsiyem sarıyı evinizde kullanın ama
sarının tonuna dikkat edin.
Bazı sarı enerjinizi yükseltirken, soluk rengi soft olan sarılar biraz enerjinizi düşürebilir.
O yüzden en canlı sarıyı kullanmanızı tavsiye ediyorum.

Limon sarısı ceket
Bu modelde ama şeftali rengini aldım bu sezen hatta biraz daha uzunu
Çok beğenerek giydim ister şık ister spor istediğiniz formata sokabiliyorsunuz.

Sarı kep - Sarı şapka - Sarı petit beret

Sarı papyon
Artık bayanlarında bu sezon gömlek üzeri kolyeler ve papyonları çok moda
Puantiyeli olmasıda başka bir hava katıp şirinleştirmiş papyonu.

Yine düğümeden kolye
hepimizin evinde düğme kutusu vardır de mi?
Eşi olmayan,
Hakka yeni alınan gömlek ve ceketlerde yedek verilenlerle birikmiş.
Bende onlardan bir yaka yapıyorum ama biraz eksiğim kaldı bitince yakalar için hazırladığım
Yayında göstereceğim size

Kullanmadığınız penyelerden kolye-atkı-fular
Keserek ve örerek yapılan hoş bir aksesuar.

Bu tozluklara ben bayıldım

Düğmeden yaka kolye


:)



Çok Kullandığım Sarı Oje

Sarı Çanta Çokta Tarzım Değil Ama Olsun,

YILIN MODASI SARI
VE SARI AYAKKABIYLA
SARI DENİLİNCE AKLA GELEN HER ŞEYİN SONUNA GELDİK
Stilbeeeeeeee

6 yorum:

  1. Hepsi harika yahu hele o telefona bayıldımmm!

    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. telefon bundan sonra sarı deyınce hemen aklıma gelcek :))))



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel:)
      kırmızı, mavi, siyah . . . hazırlık aşamasında :)

      Sil
  3. sarı renge tek kelimeyle bayılıyorum! ev dekorasyonunda hayal edemezdim ama çok güzel olmuş

    bana da bekliyorum ziyaret edersen hatta izleyicim olursan çok mutlu oluruum:)
    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim mutfak perdelerim sarı ve 3,5 senedir sıkılmadığım özel sevdiklerimden.
      Hemen geliyorum beni izlemeye devam edin.

      Sil