1 Haziran 2012 Cuma

VE GEZİNİN SONU FRANSA "PARİS"


PARİS'e zor ve yorucu bir gecenin ardından düştük yollara.


Fransa'nin inekleri & dik çatılı evleri
ve bakımlı çok güzel bahçeleri


Garip mi bilmiyorum ama bu yolda Parise giderken sokakta, bahçede hiççç bir yer de insan görmedik.
Genelde % 99 bütün evlerin panjurları kapalıydı nasıl duruyorlar anlam veremedik.
Bizim fotograf çektiğimizz ev %1'lik kısma giriyor onuda fotografta fark ettim:)
Yani kısacası soğuk bir ülke Belçika ve Almanya kader beğendiğim söylenemez.
Buna Paris'te dahil.
Evet buda biraz garip ve saçma gelebilir size, o kadar isteriz ya düşlediğimizde Paris, Aşıklar Şehri diye,
PALAVRA :)
Ben Köln'de dom klisesinden etkilendiğim kadar Eyfel Kulesinden etkilenemedim.
Çok, o AŞK ruhunu yaşayamadım.
Acaba sorun bizde mi :)))))
Hayır sorun soğuk FRANSA'DA.
Hem en büyük beğenmeme sebebim çok çok çokkkkkk pistiii her yer çöptü, sokaklar çok dağınıktı.
gibi gibi gibi
Ama biz yinede
"PARİS'TE AŞK BAŞKADIR." Tanımına uygun konsepte fotograflar çektik :))
Stilbe







stilbee





İŞTE BÖYLE :)
1 HAFTA GELDİ GEÇTİ.
BU AYAKLAR FRANSA'YA, BELÇİKA'YA, ALMANYA'YA
SON ADIMLARINI ATTI.
AMA BİR DAHA BAŞKA ÜLKELERDE
ŞEHİRLERDE TEKRAR GÖRÜŞMEK ÜZERE:)
Stilbeeeeee

2 yorum:

  1. Ne güzel bende 1989 da gitmiştim bana da biraz karanlık bir şehir izlenimi bıraktı Paris ama fotoğraflar anılarımı canlandırdı teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)ama gerçekten banada öyle geldi. yinede görmek fikir sahibi olmak güzeldi, ne mutlu sana anılarını canlandırdıysam, bir başkasına fikir verebildiysem. sevgiler.

      Sil