28 Haziran 2012 Perşembe

VE KIRMIZI DENİLİNCE AKLA GELENLER...

Herkesin ağzının suyu aktı değil mi? 
Bir süre daha akacak sonra çıkacak zaten .
Kıpkırmızı bir nar.

Rambutan Tayland' da tatma şansı bulduğum güzel bir meyve kırmızı araştırmasını
yapınca koymak istedim narı çok canım istemese de rambutanı tatmayı istedim şimdi




Ve Tabi Kırmızı Aşk Demek
Kibrit çöpünden bir kalp koydum ki yanınca aşık olunca nasıl bir alev olur
hissedin istedim :)))) Ay ama sonra sönüyor orasını düşünmeyin :)


Tabi Aşktan önce Kırmızı Rujjjj
Sürebilene ama ben onun ihtişamını kaldıramayanlardanım.





Özellikle Kırmızı deyince yılbaşı sonra hediyeler ve en favori hediye
kırmızı iç çamaşırları gelmez mi? Benim gelir.



Ve bunu diğer yazılarımda da paylaşmıştır Adı Var bir kere.
Paris'te AŞK BAKADIR.
 




Dudakları, ojeyi geçtim kırmızı çoraplar çok seksi :)

TABİ Kİ DE KIRMIZI VE COCA COLA
KİMSENİN İTİRAZI OLACAĞINI DÜŞÜNMÜYORUM.























Ve en önemlisi, en değerli kırmızı
Türk Bayrağı

1 yorum:

  1. o kırmızı çoraplar ne öylee şahane birşeymiş:)
    çekilişimede beklerim:)

    YanıtlaSil