15 Kasım 2012 Perşembe

Oğlum 1 Yaşında :) Parti İçin Yapılanlar...

Deniz Deha Güven Doğar, üzerinden 1 sene geçer...
Yaşına 15 kala yürür 5 dk bir düşer ve yüz doğum gününe 1 kala bu hale gelir :)


Bu ikinci tacı Deha'nın, ilki hatırlarsanız ki burada var sünnet tacıydı. Bu 1 yaşının gösterişine yakışan kooocaman bir kral tacı oldu. Luli Aşkımızın göstergesi.










































Hazırlıklara 2 ay öncesinden başladım desem şaşırmazsınız de mi? Deha gece uyuduktan sonra yapıldığı için bütün bu hazırlıklar bu kadar zamanı aldı..
Düşünme aşamaları aslında zamanı alan kime ne yapsam?
Anne & Baba & Oğul için Turuncu rengini seçtim. Evet Oğula yapılması gereken Kral tacı ve papyon, babaya baba yazan kravat ve kol düğmeleri, anne ne olacak ne olacak derken, anne yazan küpelerime ben bayıldım...












































Bu Çiçek Melek yaaaa.... Asil Miram... Teyzesinin çirkini... Dihaaaaaanın Kuzeni :)




Kuzen kuzennnn kuzencimmm derken onlara kuzen yazan bişeyler yapmamak olur mu? Ne kadar da yakıştı mor kravatı. Zeybek Ata..
3 gün düşündüm sanırım ablama ne yapsam diye ve  O neyi sever sorusunun cevabı fikrin gerçekleşmesine sebep oldu. Pasta Pasta Pastaaaa. Teyze Anne Yazan Pasta Broşşşş.. Bu kadar onu ifade eden başka bişey şimdilik aklıma gelmiyor... Canımın yarısı.
Kabul ediyorum bunu tasarlamakta zorlanmadım çünkü Atalay Futbollu sever. Bu 2 x 2 = 4 Kadar nettir :) Sorun anahtarlık bulmakta oldu. Galatasaraylı bulduğum ve anında aldım sonuç Enişte Broşu.



Doğum Günü Çocuğu için papyon olmazsa olmaz. Yapılışını size başka bir post anlatabilirim. Hem sert hem sert duruyor, hem çok pratik bir yapılışı var.


  Yaprak kalıplarının devamını  elbisemde ve gelenlere hediye için hazırladığım broşlar da da göreceksiniz





Babamızın kravatına iğnesi monte ettim daha rahat takabilelim diye. Ve fotoğrafta fark edilmiyor ama harflerdeki gözlerin kıpırdadıkça oynaması ve kenarlardaki simleri parlaması güzel oldu.




Hala için çoook çoook içime sindi çünkü şekil ortaya çıkıncaya kadar ne yapsam muallaklarını yaşadıklarımdan biride hala ifade eden proştu. Sonuç Özgürlük Anıtı Hala Broşu :) I love D
Alaaaaa alaaaa



Anneanne ve babaanne broşları leopar ve kahve tonlarıyla bu kadar mı ağır olur :) evet bu kadar olur..
Parti Fotoğraflarında Göreceksiniz Çok Yakıştı Her İkisine de.. 





Babam deyince aklıma gelen iki şey oldu hesap makinesi ve araba :) biri işi diğeri zevki. Partide bari işi hatırlamayalım diyerek siyah kugasıyla Erdoğan Karakuş Dede :)))
Ve biliyorum ki sadece bedeni bizimle değildi... O hayattı  en naif, en keyifle yaşayan tanıdığım en güzel insanlardan Babam :) Oğlumun Dedesi :) Parti Fotoğraflarında onuda bizimle göreceksiniz...
Yaşasaydı; "Özgür Kızzzzzzz Şapkasız mı Gideceksin Partiye?"  derdi :)










Doğum Günü Çerçevesini iyiki yapmışım çünkü sonuç süper oldu.


Gün Son Gece Sevgi arkadaşım Yeliz'in yardımlarıyla yaptığım, Deha'nın meyve kavanozlarından :)
Çocuklara içinde jelibon + bonibonlar verdiğim mutlu yüzler kavanozları :)





Ve son olarak Deha'nın Parti Davetiyesi...



* 1 Yaş Doğum Günü Parti İçin Yapılanlar*
* 1 Yaş Doğum Günü Partisi *
* Doğum Günü Tacı * * Kral Tacı *
* Baba İçin Kravat *
* Anne Küpesi Ve Elbisesi *
* Anneanne ve Babaanne Broşu *
* Kuzen Kraliçe Tacı *
* Kuzen Kravatı *
* Hala ve Teyze Broşları *
* Dede Broşu *
* Enişte Broşu *
* Misafir Broşları *

:))





2 yorum:

  1. Deha Deniz'in doğum günü kutlu olsun, nice mutlu, sağlıklı güzel seneler onu bekliyor olsun inşallah:) Parti hazırlıklarınız harika olmuş çok beğendim. Eminim ileride Deha da beğenecektir;) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğeneceğini umuyorum. Çünkü keyifle hazırladım ve çok eğlenceli bir partisi oldu :)

      Sil