27 Aralık 2012 Perşembe

Yeni Yıl Hazırlıkları Bitti. Neler Mi Var ?

Önce kendime dantelli mantelli, tüylü müylü bir saç aksesuarı yaptım... Takım  bilekliği de var :) Sonrasında kristal şahmeran ve bir sürü kristal bilekliklerimle...  Kahverengi ve siyah ağırlıklı aksesuarlarım ve kıyafetimle yeni yıla hazırım.

Başka mı?

Başkası,
Ablamın stil danışmanı olarak :)) simli tülden, yavruağzı tonlarda bir yaka yaptım, altın rengi taşlı şeritle süsledim ve takım küpesini tabi ki de yaptım.  Kahverengi ve siyah renklerle abla kardeş birbirini tamamlayacak.

Abla Kardeş birbirini tamamlayacak ama kocalarımız muamma :)

Başka mı?
Başka yok :)))

Posta ek yapıyorum ve artık varrr..

Sevgili arkadaşım Pırıl'a son günün gecesinde *LOVE* yazan 5 parçadan oluşan broş...

Ve sevgili görümceme Tek küpe tasarladım... Fotoğraflarını hemen atmak istiyorum ama 1 gün daha...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder