27 Ocak 2013 Pazar

*Öncesi ve Sonrası*na devam.. Sıra Deha'nın oyun bölümünde.


Aslında burası en baştan benim çalışma odamdı :) ama artık Deha'nın odası olması gerek ama annesi henüz ona sadece bir kısmını verdi ama ama ama...... O yüzden üstü benim altı oğlumun :) Bir süre böyle arkadaş arkadaş anne oğul aynı yerde hem oyun oynayıp, hem takı yapacağız.
İşte nasıldı, nasıl oldu,
Oyun odasının
Öncesi ve sonrası,



O aynadan yansıyan SAMARA'da benim :))

Çocuk odasını için esinlenenlere sevgilerrrr.

5 yorum:

  1. DEHA'NIN OYUN KÖŞESİNE BAYILDIM. AYRICA BİR ÖĞRETMEN OLARAK SENİ TAKDİR ETTİM.KEŞKE HER ANNE SENİN GİBİ OLSA.SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENİM MERİMAİA

      Sil
    2. Sevgili Meral :))) Bir öğretmenden böyle şeyler duymak çok güzel. öpüyorum seni oyun oynamaya bekleriz.

      Sil