1 Ocak 2013 Salı

Yılbaşı için Yapılanlar...


Evet yılbaşına özel yaptığım saç aksesuarım, uzun zamandır yapmamıştım özlemişim yapmayı da takmayı da :)



Bilekliklerim fotoğrafta çok belli olmamış ama kristal olunca güzel güzellll parladılar düşündüğümden daha çok beğendim.


















































Son gün son gece yapılan küpe :)








Ablamın yakası ve küpesi :) Benim bilekliğim hepsi çok içime sindi..


Son gün son gece yapılanlardan biri de Pırıl'ın *LOVE* Broşu. ( Taşlı maşlı, Simli mimli)







Kadehimi, Kocama ve Oğluma, Aileme ve Arkadaşlarıma, Beni Büyük Bir Zevkle İzleyen Takipçilerime, ve 2013' te Beni Bekleyen Güzellikler İçin Kaldırıyorum. Herkese Mutlu Yıllar....

Bu şarkı size :)


2 yorum:

  1. Yeni yıla güzel şeyler yaparak başlamışsınız diyelim:) Sizin de yeni yılınız kutlu olsun, güzellikler, mutluluklar hayatınızdan eksik olmasın;) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler evet hazırlıklarım 2 hafta öncesinden başladı:) hepimizin hayatı güzel olsun ve yaşamaya değsin. Sevgiler. Samimi yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

      Sil