18 Şubat 2013 Pazartesi

Kesilen Yaka Kalıplarının Bitmiş Halini Görmek İster Misiniz?




İlk bu yakayla başladı her şey.. Çok sevince devamı geldi. Yeni yeni kalıplar kesildi ve her biri birbirinden bağımsız bu güzellikler ortaya çıktı. Hala bırakamıyorum, sonuçlarından memnun kalınca bir sonraki nasıl olacak diye merak ediyorum.

Bu boncukları çooook eskiden almıştım bugüne bu yakaya kısmetmiş. Çok sevmeye kalmadan canım arkadaşımın oldu.

Esracım Güle Güle Kullansın. Buradan bir mesaj gönderiyorum hala fotoğraf bekliyorum. 


Siyahla yeşili bir arada hep çok sevmişimdir. Yaparken bu kadar şık olacağını düşünmemiştim ama ,


Bence hem farklı hemde güzel oldu. Eylemcim Güle Güle Kullansın, Fotoğrafını Beklediğimi Unutma Notuyla :)
Başlamam ve bitirmem arasında biraz zaman geçince bazen farklı tarzları birlikte çalışabiliyorum. Hem etnik hem modern bir yaka olduğunu düşünüyorum bakalım beğenecek misiniz.



Zımba modasına kaldığımız yerden devam edelim. Zımbalı yakayı birçok markanın koleksiyonlarında görüyoruz, evet benimki de çok farklı olmadı ama çok yakanın kalıbıyla alakalı farklı bir zenginlik var ruhunda :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder