5 Eylül 2013 Perşembe

Dekopaj Yapıyorum Dostlar.... :)

Artık saçlarım dışındaki çoğu tarzım oturdu sanırım :) Saçlarla ilgili post yazımı yazdığımda bana hak vereceksiniz:)
Evet ev dekorasyonunda pek modern tarzı sevmediğimi 5 sene evlilik hayımda çok iyi anladım. Renksizliği sevmediğimi, Kahvenin, kremin ve siyahın benim rengim olmadığını anladım.. Ki hazırda olan salon koltuk takımım krem :)) Ama artık biliyorum ki vintage tarzını seviyorum... Biraz eski kokmalı biraz oymalı ayaklar, kıvrımlı koltuklar, çiçek desenli kumaşlar mesela. Duvar kağıtları, danteller... Bomboş odada tek dursa bile o odayı olduracak karaktere sahip berjerler... Kırlentler... Mozaik avizeler...
Eve bir eşya aldınız mı değişiklik yapmak o kadar kolay olmuyor ama küçük rötuşlarla bile farklı bir enerjiyi eve dahil edebiliyorsunuz.. Bir sehpa, küçük bir raf veya eski bir dolap... Tek bir duvarın veya kolonun canlı bir renge boyamak gbi. Bu dolap eşimin ofisinde artık iş germeyen siyah renkli bir müzik seti dolabıydı. Şimdi beyaza boyandı, Benim favorim etsy takip ettiğim bir dükkandan sanırım çaldım :) Henüz bitmedi ama bu kadar büyük bir işe hiç girmemiştim tabi tek başıma değil Ablam ve Komşusu Özlem Abla sayesinde oldu birazda... Onlar olmasa becerebileceğimi düşünemezdim sanırım buradan da teşekkürlerimi iletiyorum...



Bitmiş hali daha sonra blogta.Dekopaj, ahşap boyama, art, baykuş, kız, beyaz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder