5 Eylül 2013 Perşembe

Saçlarımın 1 senelik geçmişi :))

Sanırım kısa saç bana göre değil... Çünkü bakması ve şekillendirmek uzun saç kadar kolay değil... Siyah saçı da çok sevdim ama kahve rengi benim rengim değil :) Şimdi kısa ve küllü kahve :)) bu ben değilim...
Sarı favori ama dip boya olayını sevmiyorum :)) Pembeye kaçan kırmızıyı çok sevdim ama 15 günde bir boya yapmak çok sıkıcı.. Bir yerde pes ediyorsunuz hadi kızıl yapayım dediniz mi saçı o kızıldan kurtarmanız elde değil... Hopp tekrar kahve olmadı siyah... Bir bakmışsınız saçınız yanmış süprizzzz değil aslında :) beklenen sonuç. 








Sevgiler.. Stilbe
Stilbee, uzun saç, kısa saç, sarı saç, kırmızı saç, pembe saç, kahverengi saç, kıvırcık saç, kızıl saç.

4 yorum:

  1. sarı bence senın rengın kesınlıkle sarıya boyatmalısın :)) sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet sanırım tek doğru var :))

      Sil
  2. çok renkli bir kişiliğiniz var doğrusu :) kızılı da yakıştırdım ama sarı en iyisii olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil